Veelgestelde vragen
Niet alles is in een keer duidelijk! Daarom is deze pagina opgezet, zodat jij antwoord krijgt op al je vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Mail ons dan via support@officialbrand.eu voor een antwoord op je vraag.
Bestel Informatie
IK HEB GEEN BESTELBEVESTIGING ONTVANGEN?
Heb je een bestelling geplaatst en succesvol de betaling afgerond? Dan sturen wij altijd een bevestiging per mail. Dit wordt binnen 30 minuten na de order verstuurd. Bekijk aub de spambox van je opgegeven mailadres. Is de mail echter daar niet te vinden, mail ons dan via support@officialbrand.eu met je volledige persoonsgegevens zodat onze klantenservice je order kan opzoeken.
HET PRODUCT IS NIET OP VOORAAD. HOE NU VERDER?
Wij proberen ervoor te zorgen dat de voorraad op peil is. Het kan altijd gebeuren dat producten uitverkocht zijn. Wil je exact weten wanneer jouw favoriete product weer op voorraad is? Neem dan contact met ons via support@officialbrand.eu
Order Informatie
KAN IK MIJN BESTELLING ANULEREN?
Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag! Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren.
Heb je jouw bestelling minder dan een vijf minuten geleden geplaatst? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice via support@officialbrand.eu dan kijken wij graag of we de bestelling nog kunnen annuleren.
WANEER KRIJG IK MIJN TRACK&TRACE CODE?
Bij het verzenden van u order krjigt u een email dat de order is afgerond. vanaf dat moment gaat het richting de verzendkoerier. Meestal ontvangt u na dit email in 1-2 werkdagen een werkende Track&Trace code. Heb je nog geen nummer ontvangen dan kan er vertraging zijn bij de koerier of kan het in de spam folder terecht zijn gekomen. Bij vragen hierover kun je contact opnemen via support@officialbrand.eu
DE TRACK&TRACE CODE IS NIET AANGEKOMEN NA MAIL DAT DE ORDER IS AGEROND.
Nadat de order is afgerond ontvangt u de code in 1-2 werkdagen.
Indien de Track&Trace code nog steeds niet is ontvangen kan het in de spal folder terecht gekomen zijn.
Afhankelijk van de koerier waarmee het verstuurd is ontvangt u een email. soms kan dit PostNL of DHL zijn. Krijgt u een mail van Trackyourparcel.
Dan zit in dat email ook de track&trace code link. U kunt gerust op de link klikken, dit zal u herleiden naar de Track&Trace code. Indien u nog steeds geen werkend Track&Trace code heeft kan het verwerking van het pakket vertraging hebben opgelopen.
Nog steeds geen Email gehad? dan kunt u ons mailen voor meer informatie op de emailadres : support@officialbrand.eu
IK HEB GEEN BESTELBEVESTIGING ONTVANGEN?
Online bestellen is erg makkelijk. Op onze webshop kun je producten in je winkelwagen plaatsen door op de bestelknop te klikken (product pagina). Alle prijzen die vermeld staan bij de producten zijn inclusief BTW(21%). In je winkelwagen kun je altijd producten toevoegen, verwijderen, de maat aanpassen of de aantallen wijzigen. Mocht je hulp of product advies willen hebben dan kan je contact opnemen met de klantenservice via support@officialbrand.eu
Let op: Nadat je de bestelling geplaatst hebt, krijg je een bevestiging per e-mail. Controleer de bestelling en adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
HOE LANG DUURT EEN VERZENDING?
Wij leveren gemiddeld genomen binnen 5-8 werkdagen. Feestdagen en weekenden moeten bovenop de genoemde tijden worden geteld. De levertijd geld zowel voor Nederland als Belgie. Vanwege COVID19 kan dit oplopen, houdt hier rekening mee.
Voor actuele verzendtijden en wijzigingen in de levertijden bezoek de Levertijden pagina.